Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (22)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (34)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Пашков А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.

Горбатюк С. М. 
Оптимизация процессов напыления меди и хрома методом термического испарения в вакууме [Електронний ресурс] / С. М. Горбатюк, И. Г. Морозова, А. Н. Пашков // Вісник СевНТУ. Серія : Машиноприладобудування та транспорт. - 2014. - Вип. 150. - С. 51-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsntum_2014_150_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 244.966 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Пашков А. 
Ремонт як об’єкт стандартизації [Електронний ресурс] / А. Пашков // Стандартизація. Сертифікація. Якість. - 2010. - № 2. - С. 10-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ssia_2010_2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 231.209 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Агеев Ю. А. 
Сравнение точности оценок математического ожидания случайных процессов, описывающих параметры изделий ракетно-космической техники [Електронний ресурс] / Ю. А. Агеев, В. М. Алхимова, Л. Ф. Винниченко, В. Л. Волошко, Н. В. Мищенко, А. В. Пашков, Л. Е. Пицык, М. Е. Сердюк, А. Д. Фридман, В. Н. Цветков // Вісник Дніпропетровського університету. Серія : Ракетно-космічна техніка. - 2012. - Т. 20, вип. 15(1). - С. 7-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdurkt_2012_20_15(1)__4
Попередній перегляд:   Завантажити - 538.454 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Ісаєв С. Д. 
Дослідження ефективності застосування донних прострілочних зарядів на кар’єрах [Електронний ресурс] / С. Д. Ісаєв, А. П. Пашков, П. Й. Федоренко, Л. А. Нападовська // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Серія : Гірництво. - 2012. - Вип. 22. - С. 109-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKPI_gir_2012_22_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 58.224 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Пашков А. П. 
Тенденції та новаторство в освіті [Електронний ресурс] / А. П. Пашков, Л. А. Нападовська // Вісник післядипломної освіти. - 2015. - Вип. 13. - С. 138-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2015_13_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 309.69 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Дронь Н. М. 
Исследование возможности стабилизации на атмосферном участке увода нефункционирующих космических аппаратов и объектов с низких околоземных орбит [Електронний ресурс] / Н. М. Дронь, А. В. Пашков, Л. Г. Дубовик // Авиационно-космическая техника и технология. - 2017. - № 9. - С. 52–57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2017_9_10
Рассмотрена схема увода нефункционирующих космических аппаратов и космических объектов техногенного происхождения (космического мусора) с низких околоземных орбит в плотные слои атмосферы с применением активно-пассивной системы на базе реактивной двигательной установки и аэродинамического паруса. Для определения углового положения системы увода предложен датчик набегающего потока, который используется и как регулятор прямого действия на атмосферном участке траектории спуска, что позволяет достичь значительного сокращения затрат на процедуру удаления объектов космического мусора с орбит существования.
Попередній перегляд:   Завантажити - 514.669 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Дронь Н. М. 
О возможности корректировки траекторий уводимых объектов космического мусора с низких околоземных орбит [Електронний ресурс] / Н. М. Дронь, А. В. Пашков, А. В. Голубек, А. Ю. Дреус, Л. Г. Дубовик // Вестник двигателестроения. - 2019. - № 2. - С. 82-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vidv_2019_2_12
Работа посвящена актуальной проблеме обеспечения заданной точности траектории спуска и пространственной ориентации уводимых с низких околоземных орбит нефункционирующих космических аппаратов и объектов техногенного происхождения (космического мусора) в плотные слои атмосферы, что связано с необходимостью исключения падения несгоревших фрагментов на Землю. Рассмотрен простейший способ управления траекторией спускаемых космических объектов - способ управления по углам атаки и крена. Для получения информации о текущем угловом движении объекта увода предложен датчик набегающего потока флюгарочного типа. С учетом того, что движение космических объектов происходит на сверхзвуковых скоростях, проведена оценка возможности экстраполяции области функционирования предложенного датчика набегающего потока на значительные скорости движения в условиях разреженной атмосферы. Из представленных результатов моделирования датчика видно, что принятая математическая модель позволяет исследовать режимы движения чувствительного элемента датчика пространственного угла атаки - его V-образной аэродинамической поверхности и оценивать угловое положение объекта увода на высотах 80 3/4 60 км с разреженными слоями атмосферы и космическими скоростями. Выполнена оценка возможности применения датчика потока для изменения дальности или бокового отклонения космического объекта при входе в плотные слои атмосферы Земли. С этой целью по проекциям абсолютной скорости и текущего положения на оси орбитальной системы координат в точке входа рассчитаны баллистические производные дальности падения и бокового отклонения уводимого космического объекта. Показано, что даже незначительное приращение скорости объекта в радиальном или трансверсальном направлениях может сместить его точку падения на десятки километров относительно номинального значения. Отсюда следует возможное использование датчика набегающего потока как регулятора прямого действия на начальном атмосферном участке траектории увода для корректировки точек падения по дальности и боковому направлению.
Попередній перегляд:   Завантажити - 584.504 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Ємець В. В. 
Оцінка можливості застосування автофажних двигунів в системах відводу космічних об’єктів [Електронний ресурс] / В. В. Ємець, М. М. Дронь, Л. Г. Дубовик, А. В. Пашков // Авіаційно-космічна техніка і технологія. - 2022. - № 4(спец. вип. 1). - С. 5–10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2022_4(1)__3
Мета роботи - зниження вартості виведення на навколоземну орбіту космічних апаратів різного призначення, що сприятиме вирішенню багатьох проблем, пов'язаних із космічною діяльністю, зокрема, забезпеченню більш широкого використання космічних ресурсів і більш ефективному очищенню навколоземного простору від космічного сміття. Останнє особливо актуальне для великогабаритних космічних об'єктів техногенного походження, які можуть бути видалені з навколоземних орбіт за допомогою спеціальних засобів відводу, що виводяться на цільову орбіту ракетами-носіями (РН). Оскільки виведення таких засобів відводу орбітальними РН потребує значних фінансових витрат, для їх зниження запропоновано застосування легких автофажних РН із спалимими паливними баками. Основною складовою частиною таких РН є автофажний двигун (АФД). Наведено конструкцію та принцип функціонування варіанта АФД із примусовою подачею палива в камеру згоряння та показано доцільність використання такого двигуна для малих космічних кораблів у випадку неприйнятно важких звичайних систем зберігання та подачі палива. Проте сьогодні системи примусової подачі палива імпульсних АФД, що прийнятні для малих космічних кораблів, все ще залишаються значно важкими для РН. Як один із альтернативних способів живлення двигуна автофажної РН розглянуто можливість подачі палива за допомогою інерції самого паливного заряду. Блок АФД містить випарник і працює в імпульсному режимі, забезпечуючи подачу палива між імпульсами в моменти низького тиску в двигуні. У міру споживання палива ракета скорочується, і ковзний двигун наближається до головки. Встановлено ефект ретардації (ослаблення) - зниження тиску живлення та тяги двигуна під час польоту. Цей ефект викликано силами інерції, що діють на ковзний двигун, і має експоненціальну картину ослаблення. З урахуванням ефекту ретардації запропоновано систему рівнянь для розрахунку кінематичних і конструктивних параметрів РН із АФД.
Попередній перегляд:   Завантажити - 484.541 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського